SOUL RETREAT

s Katarínou Zacharovou

CESTOVATEĽSKO - DUCHOVNÝ POBYT V JUŽNOM FRANCÚZSKU - PROVENSÁLSKU V PREPOJENÍ S POSOLSTVOM MÁRIE MAGDALÉNY
Termín pobytu:

4. - 10. jún 2024

(6,5 dňa, 6 nocí)

Katarína Zacharová

Autorka, spisovateľka, lektorka a cestovateľka.​

Pozývam ťa milá žena ...

vykročiť zo svojho stereotypu, z bežnej rutiny a dopriať si výnimočný zážitok… vydaj sa na  svoju cestovateľsko – duchovnú cestu v Južnom Francúzsku-Provensálsku, ktorou ťa prevediem.

Poď si dopriať čas pre seba, poď vyživiť svoju dušu a spoznať samu seba cez silu cestovania a zážitkov, cez duchovné prepojenie a ženské kruhy, cez magickosť silových miest v Južnom Francúzsku, ktoré ponúkajú hlboké prepojenie so sebou samou, s Matkou Zem a aj príbehom a cestou Márie Magdalény.

Mária Magdaléna strávila veľkú časť svojho života práve v Južnom Francúzsku, kde ďalej pokračovala v osvete. Jej práca a cesta je zhmotnená v stavbách, v príbehoch a aj jej posolstvách a témach, ktoré nám tu ženám zanechala a dodnes tečú našimi ženskými líniami. Ak budeš chcieť, môžeš sa na ne pozrieť, pochopiť ich a rozhodnúť sa, či ti stále slúžia aj dnes.

Nebudeš cestovať ako bežná turistka, ale ako cestovateľka a objavovateľka. Sprostredkujem ti jedinečné zážitky, skúsenosti a prepojenia, ktoré sú pre mňa osobné a roky som ich objavovala, zbierala a zvelaďovala, aby som ich mohla v správny čas odovzdať ďalej. A aj to je súčasťou mojej cesty cestovateľky.

Keď som na duchovnú cestu do Francúzska nastupovala, ani som netušila ako veľmi ma táto cesta zasiahne a prepojí s príbehom Márie Magdalény a mojou ženskou líniou. Bol to zážitok na celý život a z uvedomení počas našej cesty čerpám dodnes. Katka ma naučila, ako cestovať a spoznávať nové miesta a krajiny viac vedome, načerpať energiu z týchto miest a prepojiť sa s príbehmi ľudí a udalostí, ktoré ich budovali. Fascinuje ma s akou ľahkosťou, plynutím a hĺbkou dokázala Katka vybrať tie správne miesta a sprevádzať našu skupinu tak, aby sme si každá žena odniesla to, čo sme najviac pre seba v danom momente potrebovali. Uvedomenia, ktoré mi vďaka tejto ceste prišli mi pomohli prijať a vyliečiť viacero mojich strachov a limitácií, ktoré som dovtedy nevedela pochopiť. Úžasnou pridanou hodnotou bolo, že som sa so ženami, s ktorými som cestovala prepojila na úrovni duchovnej aj priateľskej, odovzdali sme si kopec múdrosti, podpory a puto, ktoré medzi nami vzniklo pretrváva dodnes. Veľa sme sa spolu nasmiali aj kúsok poplakali, no všetky zážitky boli pre mňa nesmierne vzácne a pomohli mi o to viac sa prepojiť s mojou vlastnou ženskou silou. Dopriala by som každej žene, aby si takúto duchovnú cestu mohla zažiť a vyživiť tak svoje celé bytie.

Klaudia, účastníčka Soul Retreatu v roku 2022

Prehľad programu

Toto je iba stručný program, stiahni si celý program v PDF, aby si vedela podrobnosti.

1. DEŇ | UTOROK (1. noc)
  • RANNÝ LET z Viedne (Rakúsko) do Marseille (Francúzsko).
  • UBYTOVANIE v meste St.Maximin, čas sa vybaliť a oddýchnuť.
  • OTVORENIE nášho spoločného pobytu a tvojej duchovnej cesty úvodnou cermóniou a ženským kruhom.
  • OBED aj VEČERU nám pripravia naši francúzski hostitelia.
2. DEŇ | STREDA (2. noc)
  • RANNÁ RUTINA – naladenie do dňa – strečing, dýchanie, meditácia, stanovenie si zámeru na deň.
  • ST. BAUME výstup čarovným druidským lesom na horský hrebeň, zotrvanie na silových miestach a návšteva jaskyne Márie Magdalény, kde žila posledných 30 rokov svojho života. Je odtiaľ nádherný výhľad.
  • UZATVORENIE dňa v ženskom kruhu a PRIESTOR NA SEBA na vnútornú integráciu a spracovanie zážitkov, poznaní a uvedomení.
3. DEŇ | ŠTVRTOK (3. noc)
  • ST. MAXIMIN  prechádzka mestom, návšteva baziliky Márie Magdalény.
  • ŽIVELNÝ KRUH Duchovný vstup do prírody a návšteva prírodných prameňov a silové miesta v okolí St. Maximin, kde si spravíme ženský kruh a prepojenie s Matkou Zem a 4 živlami.
  • UZATVORENIE dňa v ženskom kruhu a SELF CARE večer alebo večer hravosti.
4. DEŇ | PIATOK (4. noc)
  • AIX-EN PROVENCE je srdca Provensálska. Prehliadka centra mesta „tisícich fontán“, s radnicou a katedrálou St. Sauveura a návšteva miestnych trhov.
  • CALANQUES – návšteva Národného parku, čo je divoký a členitý terén pozdĺž pobrežia. Zastavíme sa pri jednom Colanque, prejdeme alebo si tam urobíme krátku túru, okúpeme sa v mori, poležíme si na pláži.
  • UZATVORENIE dňa v ženskom kruhu a VEČER ZÁBAVY a tanca.
5. DEŇ | SOBOTA (5. noc)
  • MARSEILLE  prehliadka Baziliky Panny Marie Strážnej. Spoločný obed v Marseille. Prechádzka starým prístavom a časťou Marseille. Možnosť návštevy pevnosti Château d’If Ďalej si v Marseille doprajeme taký voľný ženský kruh pri kávičke.
  • UZATVORENIE dňa v ženskom kruhu a PRIESTOR NA SEBA na vnútornú integráciu a spracovanie zážitkov, poznaní a uvedomení.
6. DEŇ | NEDEĽA (6. noc)
  • CASSIS – malebné mestečko, kde strávime väčšinu dňa, aby sme si ho pozreli, vychutnali si nádherné výhľady a aj atmosféru Francúzskej riviéry. Strávime nejaký čas aj na pláži a pri vode. Dáme si spoločný obed s výhľadom na more.
  • ZÁVEREČNÁ CEREMÓNIA  a zdieľanie v ženskom kruhu.
  • ČAS POBALIŤ a pripraviť sa na skorý ranný  odjazd v pondelok na letisko v Marseille, odkiaľ je ODLET do Viedne.
Na našu spoločnú cestu do Francúzska som sa veľmi tešila, ako na program, ktorý Katka veľmi dobre vyskladala, tak aj na to, že strávim spoločný krásny čas so ženami, ktoré sú mi srdcu blízke a vedela som, že nás čaká veľa pekných spoločných zážitkov. Skutočnosť však predčila moje očakávania a mala som pocit, že som sa ocitla v inom svete, vo svete, ktorý bol čarovný, plný našich prepojení, hlbšieho spoznania sa, duchovných zážitkov, ale aj veľa ľahkosti a smiechu. Každé miesto, ktoré sme navštívili malo svoje čaro, svoju energiu, ktorá nás vtiahla a osobne som sa prepájala s miestami, kde sme boli a cítila som sa tam ako "doma" niekde, kde je dobre, niekde, kde každá moja bunka DNA vníma, že je tu správne. S Katkou by som šla aj na kraj sveta 🙂 a verím, že spolu ešte niekam vycestujeme a prinesieme si kopec zážitkov a opäť spoločne vytvoríme priestor našej ženskej energii, ktorá nás povedie.

Kamila, účastníčka Soul Retreatu v roku 2023

Ubytovanie

Ubytovanie počas pobytu je na jednom mieste a v úplnom súkromní na pozemku domu mojej francúzskej priateľky v meste St. Maximin v Provensálsku. Na pozemku je hlavný dom, ktorý budeme využívať na skupinové aktivity a stretnutia. Hneď pár krokov od domu je niekoľko drevených challets so samostatnou kúpeľňou a terasou, v ktorých budeš ubytovaná. Každá challet je iná, veľmi príjemná a útulná a má kapacitu pre 2-3 osoby. Ďalej nám je k dispozícii aj záhrada, bazén, vírivka a sauna. Je tam pokojná a zen atmosféra, ideálna na duchovnú prácu, prepojenie a aj oddych či spoločné aktivity.

Preprava a auto

Vo Francúzsku sa budeme prepravovať osobnými autami, čo dodá pobytu a zážitkom autentickejšiu atmosféru, a je to aj najjednodušie a najlacnejšie riešenie prepravy. Budeme potrebovať prenajať asi 2 autá, keďže celkovo nás v jednej skupine aj s lektorami spolu bude asi 11-12 žien. Väčšinou je to pohodová jazda na francúzskom vidieku a v jeden deň vstúpime na chvíľu do veľkomesta Marsseille. Auto prenajmeme vopred s našou asistenciou v spolupráci so šoférkou, ktorou bude jadna z účastníčiek pobytu a vyzdvihneme auto priamo na letisku v Marseille, kde ho pred odletom naspäť aj odovzdáme. Náklady na prenájom auta, benzín a parkovné sa prepočíta na skupinu žien, ktoré si tieto náklady následne rozdelia.

Letenka

Spiatočnú letenku Viedeň-Marsaille si zakupuješ ty sama vo vlastnej réžii, nie je súčasťou poplatku za pobyt, ale budeme ti asistovať, lebo so ženami budete cestovať ako skupina. Samozrejme ti vo všetkom pomôžeme, aby ste ako skupina boli na túto cestu, čo najlepšie pripravené a všetko prebehlo hladko. Ja (Katarína Zacharová) a moja lektorka si vás vyzdvihneme už priamo na letisku v Marseille.

Stravovanie

Raňajky budú spoločné každé ráno na našom ubytovaní, bude rôznorodý výber s lokálnymi francúzskymi produktami. Obedy budeme mať so sebou, alebo sa zastavíme v reštaurácii v konkrétnom meste, kde budeme. Večere pre nás budú variť naši francúzski hostitelia s lokálnymi-sesónnymi surovinami. Súčasťou večere bude predjedlo, hlavné jedlo, syry a dezert a francúzske víno.
Táto cesta sa pre mňa odohrala v ťažšom období môjho života. Pomohla mi dostať sa obrazne nad hladinu - z ťažkých emócii, nadýchnuť sa a spojiť sa opäť so svojou dušou. Čo sa týka technickej stránky, Katka nám zabezpečila, všetko, čo sme potrebovali - ubytovanie, vybrala miesta, ktoré boli zaujímavé, sprevádzala nás celou cestou a ukazovala najzaujímavejšie miesta, ktoré by ste štandardne nevyhľadali podľa turistických sprievodcov. Čo sa týka samotného zážitku, len veľmi ťažko sa opisuje. Myslím si, že na takéto zážitky slová nestačia. Veľmi dobre to vystihuje "to treba zažiť". Na tejto ceste som bola so žienkami s môjho blízkeho ženského kruhu. Cesta bola naplnená veselými zážitkami, dobrodružnými zážitkami, spoločnými rozhovormi, ale aj tak magickými chvíľami, kde slová vôbec neboli potrebné. Spájalo nás hlboké prepojenie, kde sme často nepotrebovali slová na to, aby sme sa pochopili. Navštívili sme tak magické miesta, ktoré v nás otvárali naše nepoznané stránky. Ďakujem všetkým ženám, s ktorými som na tejto ceste bola. Toto sú zážitky, ktoré v nás zostanú na celý život.

Ľubka, účastníčka Soul Retreatu v roku 2023

fotogaléria:

Cena pobytu

880 EUR

• 880 EUR (rezervácia platbou 500 EUR, zostatok 380 EUR je možné uhradiť najneskôr do 30.4.2024)
Poplatok za pobyt zahŕňa:
  • Duchovné vedenie a sprevádzanie celým pobytom s Katarínou Zacharovou s podporou ďalšej lektorky – ranná rutina, spoločné ceremónie, rituály, ženské kruhy, rozhovory a ďalšie aktivity.
  • Návšteva zaujímavých, hodnotných a aj silových miest v oblasti vnútrozemia v Provensálku v okolí mesta St. Maximin, Marseille alebo na pobreží Francúzskej riviéry. Niektoré miesta sú priamo spojené s príbehom a cestou Márie Magdalény.
  • Ubytovanie v meste St. Maximin v súkromnom dome a pozemku na 6 nocí v 2-3 miestnych príjemných chatkách s ďalšími účastníčkami.
  • 5 x raňajky priamo v našom ubytovaní.
  • 1 x obed pripravený našimi francúzskymi hostiteľmi priamo v našom ubytovaní v 1. deň pobytu.
  • 1 x obed so sebou v 2. deň pobytu.
  • 4 x večere v 2., 3., 4. a 5. deň pobytu pripravené našimi francúzskymi hostiteľmi priamo v našom ubytovaní (predjedlo, hlavné jedlo, syry a dezert, pohár francúzskeho vína).
  • Starostlivosť, asistencia a praktické sprevádzanie počas pobytu od príletu do odletu z Francúzska.
  • Individuálna aj skupinová podpora, koordinácia, príprava a aj asistencia pred vycestovaním pri nákupe leteniek, pri prenájme auta alebo samotnom docestovaní do Francúzska.
Poplatok za pobyt NEzahŕňa:
  • Spiatočná letenka z Viedne do Marsaille, ktorá môže byť v hodnote od 150 do 200 EUR v závislosti od batožiny a aj dátumu nákupu letenky. Letenku si zakupuješ samostatne s našou asistenciou.
  • Prenájom auta, poplatok za benzín alebo parkovné, ktoré môže byť v hodnote od 130 do 200 EUR na osobu na celý pobyt v závislosti od typu auta a počtu žien na jedno auto. Časť poplatku za auto budeme možno potrebovať vopred, keď budeme auto rezervovať.
  • Odvoz na a z Medzinárodného letiska Viedeň si každá žena hradí a zabezpečuje sama. Samozrejme vám poradíme a budeme koordinovať cestu celej skupiny spolu. Odvoz z letiska Marsaille na ubytovanie v St. Maximin, čo je asi 40-50 minút prebehne už prenajatými autami.
  • 4 x obedy: v 3. deň pobytu v St. Maximin, v 4. deň pobytu v Aix-en-Provence, v 5. deň pobytu v Marseille a v 6. deň pobytu v Cassis. Obed si platí každá žena samostatne priamo na mieste. Obed môže byť v hodnote od 12-20 EUR.
  • 2 x večere: v 1. deň pobytu v St. Maximin a v 6. deň pobytu v Cassis. Večeru si platí každá žena samostatne priamo na mieste. Večera môže byť v hodnote od 15-25 EUR.
  • Cestovné poistenie. Potrebuješ si ho zabezpečiť sama, ale aj v tom ti vieme asistovať.
  • Pitný režim, keď sme mimo ubytovania. Odporúčame si zobrať prenosnú fľašu a napĺňať ju vodou.
  • Vreckové na rôzne ďalšie nákupy.